OZNAMY

v PIATOK sa konaju treningy o 18:00!!!

Upozornujeme ze treningy sa presunuli do DK Ovsiste do priestorov HANUMAN GYM Bratislava.

utorok 27. októbra 2009

Info o tréningoch

Dá sa prísť na tréning pozrieť?

Áno, dá sa a netreba za to nič platiť.

Čo by som mal mať na sebe na tréningu?
Cvičíme buď no-gi (bez kimona) alebo v gi (v kimone). Na no-gi treba mať zápasnícke oblečenie (väčšinou krátke zápasnicke/MMA nohavice bez zbytočných vreciek a iných častí, o ktoré by sa mohli zaseknúť prsty a pod. + rashguard). Na tréning v gi je potrebné kimono (gi) určené na brazílske jiu-jitsu alebo judo.

Aká je cena tréningov?
Toto ešte upresníme, ale bude možné platiť buď za jednotlivý tréning alebo potom za mesiac naraz. Samozrejme bude výhodnejšie zaplatiť si mesiac vopred (za predpokladu, že sa zúčastníš všetkých 3 tréningov týždenne).

Ochorel som/zranil som sa/... a nemôžem už chodiť na tréningy v daný mesiac, ktorý som si predplatil. Čo s peniazmi, ktoré som zaplatil?
Zostanú klubu, neboj, použijeme ich iba na zabezpečenie chodu klubu.
 
Mal by som záujem o osobné tréningy...
Táto možnosť tu bude, podrobjenšie informácie osobne na tréningu alebo emailom.

Miesto tréningov
Trénujeme v telocvični ZŠ Tupolevova 2 v Petržalke. Stretávame sa vždy 15 minút pred začiatkom tréningu pri vchode do školy zo školského dvora.
 

Kedy sa trénuje? 

Bratislava:

pondelok (DK Ovsiste - HANUMAN GYM priestory)
20:30 - 22:00 - no-gi

streda (DK Ovsiste - HANUMAN GYM priestory)
20:30 - 22:00 - gi

piatok (DK Ovsiste - HANUMAN GYM priestory)
18:00 19:30 - gi

nedela (DK Ovsiste - HANUMAN GYM priestory)
15:30 - 17:00 - no-gi


Nitra:
pondelok (Gym Club LIPA, Chrenová)
17:00 - 18:30 - gi


utorok (Gym Club LIPA, Chrenová)
20:15 - 21:45 - gi


streda (Gym Club LIPA, Chrenová)
17:00 - 18:30 - box, thai box


štvrtok (Gym Club LIPA, Chrenová)
20:15 - 21:45 - no-gi


piatok (Gym Club LIPA, Chrenová)
17:00 - 18:30 - box, thai box

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára